Možno ste si všimli alebo zaregistrovali, že čo sa prestavby dieselových motorov na Slovensku týka, je prestavba tak povediac "v plienkach". Nájdete o nej minimum informácií a zákonodarné orgány k nej tiež nie sú dvakrát naklonené. All4Car sa snaží byť vždy o kúsok dopredu a preto monitorujeme situáciu prestavby dieselu na plyn, a to nielen pri Diesel-LPG, ale aj pri Diesel-CNG a Diesel LNG ako po stránke funkčnosti, tak aj legislatívy. Máme v pláne pokračovať v tejto ceste, čoho dôkazom je to, že sme zakúpili výkonovú stolicu, vďaka ktorej robíme prestavby ešte viac špičkovo, maximálne profesionálne a omnoho efektívnejšie! Je to stroj s obrovskou investíciou, ale z hľadiska služieb pre nás a pre vás aj s obrovským významom. Čítajte preto ďalej! |
Aj dnes sa na Slovensku dá reálne urobiť prestavba Diesel Gas na niektoré autá, ale vozidlo pri tom musí byť podrobené veľkému emisnému testu, čo je, bohužiaľ, značne finančné a časové zaťaženie. Momentálne sa preto na Slovensku čaká na zmiernenie legislatívy a úpravy zákona ohľadom prestavieb na Diesel Gas a môže sa začať veselo jazdiť na plyn aj s kamiónmi!
Ďalšou brzdou je klamstvo niektorých výrobcov LPG a zavádzanie ľudí ohľadom skutočného fungovania týchto systémov od niektorých výrobcov. Dokonca nájdeme aj sľuby celosvetových výrobcov o tom, ako tieto systémy fungujú alebo budú fungovať. V horšom prípade môžete naletieť aj na prísľub 100%-tnej funkčnosti, no po namontovaní prídete na opak. Keďže systémy testujeme na vlastnom aute, máme s klamstvami výrobcov vlastné skúsenosti ... |
Preto vieme, že najlepšie zistíme pravdu tak, že veci osobne vyskúšame. Iba tak sa môžeme zaručiť za služby, ktoré ponúkame zákazníkom. Vďaka vlastnému testovaniu musíme potvrdiť, že ide o drahý špás. Pýtate sa teda, prečo niektorí výrobcovia systémy pustili na trh aj keď ich nemali technologicky dokončené? Pretože obchod dnes vládne svetu všade, aj v oblasti áut. Aj tu sú firmy, ktoré chcú za každú cenu zarobiť. Ale nebojte sa. Našli sme firmu, ktorá má s prestavbou dieselu na plyn bohaté skúsenosti a dokonca veľmi dobré výsledky! Je ňou Prins. |
Prins je jedna z mála firiem, v ktorej sa systém Diesel Gas už dávno vyvinul, ktorá ho montuje a čo je hlavné - funguje! Ako prvá firma na svete mala tieto splyňovače aj dobre overené. Prins vie, že vývoj daného systému je zložitý, a preto ho neuvoľnila ako univerzálny, ale vyrába ho pre určité typy áut - najmä pre tie, o ktoré je najväčší záujem. Na svojom webe pomaličky zostavuje aj zoznam značiek, pre ktoré má systém Diesel Gas vyrobený a bude v nich aj reálne fungovať.
Prins už pred dvomi rokmi namontoval Diesel Gas do viac ako tisíc kusov kamiónov. Dnes otvoril dokonca nové stredisko s kompletnou montážnou linkou v Nigérií, kde montuje Diesel Gas okrem iného aj do ďalších 5000 kamiónov. Profesionalitu a kvalitu technológie Prins spomíname často. Aj tu vidíte dôvod, prečo je Prins radený celosvetovo na prvé miesto. Dôkazom sú aj medzinárodné ocenenia za ich Diesel Gas systémy. Prins má síce drahé systémy, ale platí pri ňom jedno: za veľa peňazí dostanete veľa muziky!
Pozrite si zoznam vozidiel, pre ktoré bude Diesel Gas fungovať! |
Diesel Gas je neustále vo vývoji a našim krédom je neponúkať zákazníkom nič, čo by sme nemali overené. Ako sme už spomínali, my sami (sme jednou z mála firiem na Slovensku! ) sme začali tento systém testovať na vlastné náklady. Zistili sme, že spotreba síce o niečo málo stúpne, no keďže časť paliva tvorí plyn (ktorý je lacnejší ako nafta), v konečnom dôsledku Diesel Gas šetrí financie. |
Ako jedny z prvých sme vám montáž Diesel Gas ponúkali už dávnejšie, dokonca sme o nej aj písali. Keď sa legislatíva zmierni a záujem o Diesel Gas sa zvýši, chceme byť prví, ktorí vám montáž ponúknu na maximálne profesionálnej úrovni či už kvalitou práce, kvalitou systémov a samozrejme aj kvalitou servisného, diagnostického a strojného vybavenia. |
Prácu s monitorovaním a nastavením Diesel Gas by nám mala uľahčiť aj nová výkonová stolica. Klasické nastavenie a monitorovanie sa totiž prevádza tak, že po montáži plynu prichádza fáza nastavovania. Musíte dlho s kamiónom jazdiť - samozrejmosťou je zapojený, plne naložený náves. Mechanik musí pomocou počítača sledovať a nastavovať systém Diesel Gasu. Okrem mechanika tým pádom ešte potrebujete ďalšieho človeka, a to šoféra, ktorý bude riadiť vozidlo a dostávať ho do potrebných režimov, pričom nesmieme zabúdať na zvýšené riziko spôsobené jazdami po cestných komunikáciách za plnej prevádzky. Stále však nemáte presne nameraný výkon motora po montáži plynu.
|
Chcete dostávať aktuálne informácie o plyne do auta?