|
|
|
|
|
Pre každého, kto sleduje vývoj technológií automobilového priemyslu vie, že každý motor vozidla je odlišný - rozmermi, výkonom a aj cenou. ICOM vynašiel revolučnú technológiu JTG New a JTG HP vďaka ktorej neznižujete výkon vášho auta, cestujete lacnejšie a šetríte životné prostredie...
Systém vstrekovania paliva v kvapalnej fáze do motora FSI, TSI a TFSI je veľmi jednoduchý. Líši sa od štandardných technológii a výrazne zlepšuje výkon vozidla. Tento typ napájania odstraňuje typické výkonné straty, ku ktorým dochádza ak máte LPG a výsledky sú viac ako uspokojivé: zrýchlenie z 0 na 100 km/h - na 13,4 sekundy LPG proti 13,7 sekúnd BENZÍNU.
Nie len výkonnosť ale taktiež bezpečnosť podlieha EU norme a tak môžete svoj automobil riadiť bez obmedzení. Údržba zariadení je časovo a ekonomicky nenáročná.
|
Schéma zapojenia: ICOM zariadenie JTG New
|
Úplne nový druh energie.
Plyn v kvapalnom stave prúdi z nádrže čerpaný vysokotlakovým čerpadlom priamo do valca. Používajú sa tu pôvodné benzínové vstrekovače a rovnaké palivové čerpadlo. Vaše auto pracuje vždy na 100% s LPG, na rozdiel od iných ponúkaných systémov. Tie sú známe využívaním prístreku paliva až do 50% pri prevádzke s LPG. Samozrejme, že si môžete vybrať pre jazdu benzín, ale zaujímavé a praktické riešenie je prechod na benzín prepnutím automatom keď je nádrž LPG prázdna. To však nebráni zachovaniu rovnakého výkonu motora a jazdným vlastnostiam auta, presne ako pri používaní benzínu.
Systém má veľmi jednoduchú a rýchlu montáž. ICOM JTG HP neobsahuje veľa komponentov a nie je nutné montovať vstrekovacie trysky a výparník plynu (bežne pripájaný k chladiacemu systému motora).
|
Schéma zapojenia: ICOM zariadenie JTG HP
|
Počas prevádzky vozidla štartujete a cestujete len na LPG, len v krajnom prípade používate benzín. Vyrovnaná krivka výkonu jazdy s LPG zdôrazňuje vysokú kvalitu systému priameho vstrekovania kvapalného paliva LPG.
Pri testoch na dynamometri, motor Audi A8 2.0T dosiahol rovnaký výkon pri jazde na benzín ako aj s LPG
|
|
Novinky od ICOMu
Nová patentovaná jednotka multi-ventil so vstavaným čerpadlom pre LPG je umiestnená v nádrži. Údržbu čerpadla je možné vykonávať v akýchkoľvek podmienkach a to aj s plnou nádržou LPG.
|
Produkty spoločnosti ICOM
|
Chcete dostávať aktuálne informácie o plyne do auta?